Nantu à noi

Cumpagnia

SHENZHEN XINYUANJIAYE TECHNOLOGY CO., LTD hè stata fundata in 2011 è si trova in Shenzhen, una bella cità costiera. Hè un fabricatore maschera prufessiunale cun una capacità di produzzione cutidiana di 1,5 milioni di maschere. Hè unu di i più grandi fabbricanti di maschere in Cina del Sud. A basa hè situata in u Parcu Industriale di Alta Tecnulugia Masha Xuda, No. 49 Strada di l'Educazione Nordu, Comunità Gaoqiao, Strada Pingdi, Distrettu di Longgang, Shenzhen.

I prudutti includenu: maschere protettive jetable, maschere mediche dispunibbili, maschere plegable (KN95), etc., chì copre l'assistenza sanitaria, l'industria alimentaria è chimica, equipaghji elettronici, industria chimica fina è altre industrie conexe, chì anu vintu un elogiu unanimu da e persone di insight in l'industria I prudutti sò pruduciuti secondu i standard naziunali è internaziunali pertinenti, è i prudutti esportati rispondenu à i requisiti di certificazione di l'UE CE è di a FDA di i Stati Uniti.

Comu una di e novi marche principali in l'industria di e maschere, avemu una stanza di pulizia di 100.000 livellu è equipaghjoli di fabricazioni avanzati, una gestione stretta di l'impresa è furnisce i clienti cù prudutti d'alta qualità è stabile. I prudutti sò exportati à l'Europa, l'Africa, u Canada, u Giappone, l'Asia Sudeste è altri posti

Onore