nutizie

Reutilizza a Maschera N95

U coronavirus hè spartu da persona à persona, quandu qualchissia entra in cuntattu cù a secrezione di una persona infettata. L'infettività di u virus affetta direttamente a strada di trasmissione. Portate una maschera vi pò impedisce l'inhalazione di u virus in i goccioli direttamente.Imintate di lavare e mani spesso chì ponu fermà u virus da entre in u vostru corpu à e mani.

A maschera KN95 pò esse reutilizata in circustanzi normali. Ma se a maschera hè dannighjata è macchjata, deve esse rimpiazzata immediatamente.
Ci ponu e maschere KN95 utilizatu ripetutamente dopu a disinfezione?

Qualchissia nantu à a rete hà utilizatu un soffiante d'alta putenza per soffia per 30 minuti è spruzzatu cù l'alcool medicale per a disinfezione è a pulverizazione, dopu utilizò e maschere N95 ripetutamente.

Tuttavia, l'esperti suggeriscenu micca di fà questu. Parechje persone pensanu d'utilizà un soffiante elettricu d'alta putenza per spruvà a mascara durante 30 minuti, spruzzendu l'internu è l'esternu di a maschera cù alcolu medicale è sperendu à tumbà u virus attaccatu à a superficie è a ricicla. Tuttavia, hà da cambià a filtrità di e fibre di a maschera N95 è ùn hà micca ghjucà un bonu rolu protettivu.

Se a ghjente porta una maschera N95 in un locu cun poca ghjente, a ghjente pò aduprà ripetutamente 5 volte, ritorna in un locu secu è ventilà. Ùn ci hè bisognu di calore è spray d'alcohol.

Sè e persone in un locu affollatu, cum'è un spitali, hè megliu rimpiazzallu spessu. U maschere chirurgicu generale ùn hè micca cunsigliatu per usu ripetutu.U 2-4 ore hè megliu.


Tempu di riposu: 23-20 di ghjugnu